El ultimo fin de semana en Playa - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Inge Gruijters - WaarBenJij.nu El ultimo fin de semana en Playa - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Inge Gruijters - WaarBenJij.nu

El ultimo fin de semana en Playa

Door: ingegruijters

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 April 2011 | Mexico, Playa del Carmen

Het is ongelooflijk. Nog maar 3 daagjes school te gaan, en dan zitten de 4 weken er alweer op (Goede Vrijdag is een vrije dag). Veel geleerd, maar had stiekem eigenlijk verwacht meer te leren in deze 4 weken ;-) (Eigenlijk had ik - zo naief als ik ben - gedacht/gehoopt vloeiend spaans te spreken bij terugkomst in de lage landen...) Hopelijk kan ik flink oefenen tijdens mijn rondreis, met een beetje geluk zitten er spaanstaligen in mijn reisgezelschap. Ik ben wel toe aan wat anders dan Duits om me heen, haha.

Leuk weekend gehad. Zaterdag beetje gerelaxed, uitgeslapen, naar het strand geweest, beetje door Playa del Carmen geslenterd en mezelf op een Frapuccino getrakteerd bij de Starbucks. Zondag met 2 chica´s van school naar Dos Ojos gegaan. Da´s een cenote. Superrelaxt. Cenotes zijn een soort grotten, met water erin. Dus je kunt zwemmen in een grot met stalactieten en stalacmieten, in supersuperhelder (zoet) water. Erg relax. Zie de foto´s :-)

  • 18 April 2011 - 20:02

    Zusje:

    dag zusje! ik probeerde je net al te bellen via skype maar je was niet online :P
    maar je hebt nog drie weken om vloeiend te worden zusje, dus geef de moed niet op! :D
    die grot klinkt wel hipperdepip! heb je nog last gehad van het mens van je vorige post?
    begint nu maandag je rondreis? geniet er in ieder geval van!
    xx Zusje

  • 18 April 2011 - 20:04

    Zusje:

    p.s. Leuke foto's! maareh, moet jij inmiddels niet een neger zijn? je ziet nog een beetje bleekjes!

  • 18 April 2011 - 20:15

    Inge Gruijters:

    Nee. Ik kom even blank terug al ik vertrokken ben vrees ik :-( Het is tragisch. MAAR ik bekijk het van de positieve kant: ik ben zelfs nog niet verbrand!? Que pasa, t is hier iedere dag rond de 35 graden, zon is bloody hot, en ik verkleur gewoon niet. Muy malo.

  • 18 April 2011 - 20:18

    Meike:

    Die grotten zien er verdómd chill uit :)

    Geniet er nog van, over 27 dagen ben je alweer terug!

    X

  • 19 April 2011 - 08:49

    Myrthe:

    Wow, jij maakt echt coole dingen mee. Ik wil ook zwemmen in een grot. :) Hoe kom je allemaal bij dat soort dingen terecht?
    Maar wat bizar dat je taallessen er alweer bijna op zitten. Ik heb het idee dat je pas net begonnen bent en dat je er pas net zit... Maar je zit er al bijna vier weken inderdaad. Al een beetje gewend?
    Dat eten ziet er echt té lekker uit. Heb gisteren ook tortilla's op, maar toch ziet dat er minder spannend uit dan die van jou... En volgens mij val je ervan af of lijkt dat maar? :)
    En ik vind je toch wel behoorlijk verkleurd, hoor. Vooral je gezicht! Je bent bruiner dan ik je ooit heb gezien. :) Maar eerlijk gezegd ben ik van het zonnetje hier al bijna net zo bruin als jij (en je weet hoe snel ík verkleur) :p!

    Fijne Pasen alvast!

    Kus, Myrthe

  • 19 April 2011 - 18:07

    Moederrr:

    Leuk dat ik even in je kamer mag kijken, zo klein als je buro, zo dwars kun je je bed in! Die grotten zien er echt heel bijzonder uit, apart om daar te kunnen/ mogen zwemmen. Het eerste hoofdstuk sluit je bijna af, spannend! Geniet eerst nog van Pasen op z'n Mexicaans!!

    Groetjes XXX

  • 23 April 2011 - 08:12

    Marianne:

    Heeee die Inge!
    Wauw wat ben jij hard aan het schrijven, relaxen en vakantie vieren geweest zeg! (komt me heel bekend voor m.u.v. Het schrijven dan ;) )
    Geniet ervan joh!
    Liefs Mark en Marianne

  • 26 April 2011 - 11:57

    Cynthia:

    Hey Inge!!

    Ik denk zal eens kijken hoe het met Inge daar in Burrito land is :D
    Mare zo te lezen en zien heb je niks te klagen (H)
    ja op 1 lastig studiegenootje na dan haha..

    Ik ben benieuwd hoe je rondreis gaat bevallen en wacht dat verslag alweer af
    Veel plezier en lekker genieten!!
    xx Cynthia

  • 28 April 2011 - 09:18

    Jessie:

    geniet nog van je laatste weken nichtje!

    xx

  • 03 Mei 2011 - 09:04

    Myrthe:

    Af te leiden uit de grote radiostilte concludeer ik dat je het heel druk hebt en je dus goed vermakt. :) Ben onwijs benieuwd! Heeeeeeel veel plezier nog deze laatste twaalf dagen!

    Kus,
    Myrthe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 11 Maart 2011
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 12378

Voorgaande reizen:

25 Maart 2011 - 15 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: